sexta-feira, 24 de maio de 2013

Oração 3 – Prayer 3 (Pronunciation)

Veja outros “posts” sobre Oração em Inglês clicando no link abaixo: 
inglesnodiaadia.blogspot.com.br/2011/01/oracao-prayer.html
inglesnodiaadia.blogspot.com.br/2013/05/oracao-2-prayer-2-pronunciation.html
inglesnodiaadia.blogspot.com.br/2013/05/oracao-4-prayer-4-pronunciation.html

Angel of God Prayer 
(Oração do Santo Anjo) 

Angel of God my guardian dear to who'm his love commits me here ever this night be at my side to light and guard to rule and guide. Amen.

(Santo anjo do Senhor, meu zeloso e guardador, que a Ti me confiou, a piedade Divina sempre me rege, me guarde, me governe, me ilumine. Amém).

Song:

Our Father Prayer (The Lord’s Prayer)

  
(Pai Nosso)

This is the new English version generally used with children:
(Esta é a nova versão em inglês usada com crianças).

"Our Father in heaven, holy be your name.
Your Kingdom come, your will be done,
on earth as in heaven. Give us today our daily bread.
Forgive us our sins, as we forgive those who sin against us.
Lead us not into temptation, but deliver us from evil. Amen".

The Our Father (Lord’s Prayer)  (Pai Nosso)
Our Father, Who art in heaven, hallowed be Thy Name. Thy Kingdom come. Thy Will be done, on earth as it is in Heaven. Give us this day our daily bread. And forgive us our trespasses, as we forgive those who trespass against us. And lead us not into temptation, but deliver us from evil. Amen.

(Pai Nosso que estais no céu, santificado seja o vosso nome, vem a nós o vosso reino,
seja feita a vossa vontade assim na terra como no céu. O pão nosso de cada dia nos dai hoje, perdoai-nos as nossas ofensas, assim como nós perdoamos a quem nos tem ofendido, não nos deixei cair em tentação, mas livrai-nos do mal. Amém).

 

Song:





Veja outros “posts” sobre Oração em Inglês clicando no link abaixo: 
inglesnodiaadia.blogspot.com.br/2011/01/oracao-prayer.html
inglesnodiaadia.blogspot.com.br/2013/05/oracao-2-prayer-2-pronunciation.html
inglesnodiaadia.blogspot.com.br/2013/05/oracao-4-prayer-4-pronunciation.html

Sources (Fontes):
Youtube
inglesnodiaadia.blogspot.com.br

0 comentários:

Postar um comentário

Observação: somente um membro deste blog pode postar um comentário.